Follow | Dashboard



Hi, welcome to my blog. Thankyou for stalking here. The entry of this blog had been update officially by me, Nurul Syifa. Enjoyed!
Loveyou ♥


This song dedicated to you.
Entry | About | Board | Credit


♥ My Prince ♥ Hero Malaya ♥ Nazmi Faiz ♥




Hello stalker ! Cube usya tajuk entry kali nii . Haha :D Siapakah ? Sure awak yang tengah bace entry nii kenal Nazmi Faiz Mansor kann ? Yaa . Tepat sekali ! Pemain bola sepak kebangsaan yang paling mudaa :) Sebaye tuhh , sweet seventeen Ramai girl admire Greyson Chance right ? Aku ?? Admire orang Malaysia jugak lhaa (: Tengok tak bola tadi ? MALAYSIA lawan BAHRAIN kan ? Kalau tak silap lhaa . Tapi , Harimau Muda kalah kan ? 3-0 :( Takpe ! Yang penting Prince aku ni dah masukkan gol pertama ! Yaaa ! Hadiah untuk aku tuu Memang seronok gilee lha tadi . Cantek jhe sepakan dea . Haha :D

Perasan tak muka dea macam sapee ? Korang fans Brazil ? Bukan ? Okayy , aku minat Brazil . Then , aku tengok muka dea ala-ala Kaka :) Kan kann ? Ade lha iras sikedd (: Cara permainan dea pun mantap ! I like Hee . Dea sanggup tuu tangguh SPM demi bantu pasukan Hairmau Muda nii . Bukan senang ouhh :)

Korang tengok bola tadi kann ? So , sure korang dengar ape yang pengulas tu tadi cakap . " Dekat facebook , ramai wanita yang update status about Nazmi Faiz " . Jealous I tauu . Haha :D Sure lha dorang minat kan , da lha cute . Mude lak tuu . Haihh -.- Termasuk lha aku ni haa . Tapi takde lha sampai tergile-gile sangat kat dea tuu . Dea takkan hirau lhaa . Tu kenyataan . Sure lha dea da ade gurlfie cik kak oiii :) So , bawak bersabar kay :) Lepas nii , ramai lagi pemain bola sepak yang handsome-handsome ^^ Nanti awak ambik lha . Hehe

Entry kali nii , memang aku nak cerita pasal Nazmi Faiz ni jhe . Haha :D Actually , dah lame da aku usya dea nii . Tapi before ni dea tak turun padang sangat . Perasan tak ? Mase lawan Indon haritu , dea pemain simpanan jhe . Bile dea turun gantikan pemain tercedera , dea main bersungguh-sungguh and dea da tunjukkan siapa Nazmi Faiz yang sebenarnyaa :) Jyeaahhh ! That's my boy :P And tadi jugak , dea da tunjukkan prestasi yang baek :) Tapi , tadi dea cedera :| Hope dea okay jhe lha kann . Lepas habis bola tadi , aku terus pegi solat isyak and terus doakan dea :) Doakan untuk kebaikan orang laen takpe kan (:

Ni ade lha pic dea yang aku rembat . Haha :D So , lets check it out bebeh





Handsome kan ? Tak lame lagi , maken fofuler lhaa prince aku nii . Haha :D 
Ni ade simple bio about my prince - 1 , 2 , 3 readd ! (:


Name : Muhamad Nazmi Faiz bin Mansor
Nama Panggilan : Nami, Nazmi
Tarikh Lahir : 16 Ogos 1994
Tempat Lahir : Kuala Lumpur

Umur : 17 Tahun
Tinggi : 1.67m
Posisi : Tengah
Pasukan : Harimau Muda B
Antarabangsa : Harimau Muda (Bawah 23)
Jurulatih Individu : Ujang9897

Sampai ni jhe lha kodd . Panjang sikedd :) Next time , lagi panjang ! Haha :D Okay lhaa . Da pukul 1 pagi da pun . Tidur , esok ade class :) Btw wish me luck for SPM yaa :) - Nazmi Faiz


#WHAT ? JELLY ? TAK PAYAH BACE ! KBYE :)




Labels:


/ Newer post