Follow | Dashboard



Hi, welcome to my blog. Thankyou for stalking here. The entry of this blog had been update officially by me, Nurul Syifa. Enjoyed!
Loveyou ♥


This song dedicated to you.
Entry | About | Board | Credit


Mereka Awesome ♥
Tumblr_m64cvqmpvu1rymovno1_500_large


Assalamualaikummmm . Hee . Lamanyaa tak update blog en :D bukan apaa , macam biasa lah . Takde story :D act harini pun takde story , but ada ada kan jela . Cerita ni takde kena mengena pun dengan pic atas tu tau ? Haha , tu saje jee :D Sweet enn ? Atoto , omey jaa . Hehe . Ni nak cerita bout sepupu sepupu handsome and omey saya ni . Saya rapat tau dengan mereka ni ^^ Hehe . Lets start ! --> Semalam , sabtu (23 June 2012) . Dua orang sepupu kesayangan aku datang rumah aku . Hee , seriously rasa macam tak percaya je . Yelaaa , korang bayangkan , dah lama gila kot aku tak jumpa dorang :D happy happy . Nak tau siapa mereka ? Meh saya kenalkan ^^ eh , sini usha muka muka handsome nii -->


*ni nama dia Ismail , but aku panggil abang Maey je . Umur dia 20 tahun kot . Ntah tak sure :D Dia je panggil aku 'Nurul' . Masa kecik kecik , kitorang rapat gila . But sekarang , serious malu ! But rapat jugak tau :p be jelly please :D Apa ? Nak kenal dia ? :O Hm , ni fb abang omey ni > Ismail Zain Iskandar < add la . Hoho*


*Ahaa , yang ni pulak nama dia Amin . Dia ni adik Abang Maey yang atas tu . Dia sebaya aku :) dia handsome en ? Eh jangan nak menggatal , dia dah ada gf tau :) dulu kitorang pun rapat . Sama lah macam abang Maey tu . Now kitorang ada texting lagi :D apa ? Nak fb jugak ? :O amboi korang ni ni dia > Amin Zainal < add lah yee*

Dah kenal kann ? Amacam ? Handsome tak sepupu saya ? Hehe , act ramai lagi . But buat masa ni aku post pasal dorang dulu laa . Cousin aku semua handsome handsome tau . Tengok uncle aku lah en ;p aku rapat dengan dorang je . Yang lelaki laa . Okay , kan dorang datang sini semalam . Aku excited gila , aku dah berangan dapat borak dengan dorang lelame . Sebab dorang tidur sini . Happy wehh , lepas ni entah bila laa lagi nak jumpa , en ? But , aku tak borak langsung dengan dorang . Aku malu :/ kalau amin , abang maey and pakteh je yang datang takpe . Ni ramai :3 abang maey and amin tu pun malu jugak tau . Atete , omey jee . Susah kan jumpa lelaki malu sekarang ni xD Ada tersenarai dalam list lelaki idaman korang tak ? Haha

Dari semalam sampai laa dorang dah nak balik tadi en , aku tak borak langsung dengan dorang . Malu punya pasal ;/ elok lah dua dua malu . Memang kena sangat ! Haha . After dorang dah nak balik tu , rasa nak nangis pun ada :'/ yelaa , nak borak dengan dorang . Tapi memang dah tak berkesempatan laa kan . Sedih je ouhh :'( masa dorang dalam kereta and lambai lambai tangan kat kitorang , dorang senyum manis ouh . Sweet ja :) untung kan aku dapat sepupu macam dorang xD tapi aku geram tengok muka Amin , rasa nak tembak jaa . Haha , kak Ina aku pun bengang . Hahaha . Muka comel gituww ;) abang Maey punn (Y) dua dua lah senang cerita :) pakteh aku ? Tu jangan tanya lah , dah sure sure beliau handsome ! (Y) tak percaya tengok lah gambar masa dia muda muda dulu . Ohsemm :D

Nak tau tak , sampai sekarang aku rindu dorang . Weeeeeeeeeee . Menyesal punya pasal lah niii . Wuuuu ~ entah bila laa nak jumpa lagi . Dorang tu dah laa susah gila nak balik . Disebabkan rindu tu , aku ada update status . Baca sini > Faa Vanillas II < . Hee . Takpe lah kan , salah aku ah , sape suruh malu sangat ! Padan muka :p mak pun cakap padan muka kat aku , kesiannyaaa :'( hm takpe takpe , aku nak jumpa jugak dorang XD hope raya ni dorang balik . Aku nak layan dorang sebagai tetamu elok elok . Yeah ! Aku nak borak lama lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sangattt :D Hehe . Hm , panjang lagi nak story ni , but mak dah panggil makan pulak . Takpe laa , next time I sambung lagi kayy . HAHA :D to Abang Maey and Amin , korang memang ohseemmmm . Suka ah tengok style korang . Dengan muka cute sesangat tuu :D sepupu siapa kann . Hehe , kay laa . Byebye . Pastikan raya ni korang balik ! Tak balik , taknak kawan ;p K adyoz , ly :* 



Labels:


Older post / Newer post