Follow | Dashboard



Hi, welcome to my blog. Thankyou for stalking here. The entry of this blog had been update officially by me, Nurul Syifa. Enjoyed!
Loveyou ♥


This song dedicated to you.
Entry | About | Board | Credit


WITHOUT BACKSPACE CLICKING (Y)

386128_3580023934931_389210395_n_large


Hi, assalamualaikum everyone. Okay, today actually harini aku nak try type tanpa ,enggunakan backspace. So if ada perkataan perkataan yang tidak fifi dimahami tu harap faham jela eh? Haha. K aku tau ni macam kerja orang boring je kan? yes memang aku tengah boring punnnn :3 Tadi aku ada terbaca blog someone tu, so aku pun nak la try buat benda ni. Haha. Macam nest but mcm fedup sikit ah kan sebab tak boleh tekan backspaec tu. Alaa, apa au tulis nii. Wkwkwwk. Dah lama ni tak udate nlog. Starting from tomorrow insyaAllah aku nak updae one entry yang agaj penting ah for sesiapa yg masih tidak mengenali didi aku ini *diri* haha. Isk, sesak ah tak boleh tekan backspace! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaa. HAHAHAHA. Nak cerita pasal apa eh? Idea idea. Ni main ype je. Spontan. Nak tau sekarang ni aku tengah buat apa? Macam biasa , stalking twitter crush aku. Guess who? Jeng jeng jeng ;p secret lah  ? HAHA. Ada member aku cakap, ' kau ni banyak gila crush '. Aku ' so apa masalahnya? Bukan aku rampas pakwe orang pun. Aku mina dalam diam je. Tak cacau *kacau8 sesape pun kan? ' Huh! Annoying gila member aku tuh! -.- 


Ahaa, erlanjur aku menaip ni. Aku nak story sikit. Harini jummmmat kan? Amboii, dasyat jumaat aku. HAHA., Abaikannn -.- esok sabtu, ahadd! Esok sekolah sct, buat *but* aku tak sch sebab nak pergi kenduri. Hewhew. Ahad tu kann. Ni haa, abang aku ajak keluar. Buat *but* aku taknak.Sebab apa? Sebab abah tu macam tak bagi. Hm. Aku nak jugak la release tendion ni haa. Tensian *tension* tau? Hahaha. Tapi tu ah, mak bagi tapi dia pun tak harap la aku keluar tu. yela, anak dia ni mana pernah keluar dgn laki. So, dorang pun weird dengan aku kan? hmm. Tengok ah camne nanti, kalau keluar, kelaur lah. Kalau tak , lain kali lah nampaknya :'( kesiaannya aku. Dah banyaj kali kot postpone. Aku pun dah oenat ;( eh okay la. Makin merepek je aku rasa. Haha, anyway kalau nak ry cuba buat ah tau. Best. masa tyope gelak sesorang pun ada ni haa. Kalau hantar assginment macam ni ntah la. Memang kena kick terus rasanya. Hahah. Okay lah. Gtg now m nak kacau orang kejap. Hehe. Kbaiiii, tc bloggers 8stalkers* haha. teruknya aku ni. Failed BM! k tatataaaa. Salam </3 8tanpa disedari aku ada jugak tertekan backspace tadi, tapi takde la banyak. ahahah Teruknyaaaa * 


And And I keep wondering, if my life can be like 'backspace' Hm 

And  And  



Banyak typo nih ! HAHAHA

Labels:


Older post / Newer post